Informacja dotycząca realizacji zamówień przedsezonowych.
Uprzejmie informujemy, że w sezonie ’Jesień 2024’ wszystkie zamówienia zawierające produkty oznaczone statusem ‘przedsprzedaż’ będą realizowane od dnia 09.09.2024 r. według kolejności ich złożenia (z wyjątkiem zamówień na krokusy jesienne i/lub zimowity - dostępne od 19.08.2024 r. oraz zamówień na piwonie - dostępne od 23.09.2024 r.).
Pragniemy także poinformować, że w opisie każdego produktu w naszym sklepie widnieje informacja o przybliżonym terminie wysyłki. Jednakże, kupując jednocześnie cebule kwiatowe lub kłącza ze statusem "przedsprzedaż" i wysyłką wrześniową oraz inne produkty dostępne ‘od ręki’, termin realizacji takiego zamówienia automatycznie utworzy się po 09.09.2024 r. (w przypadku zamówień zawierających produkty dostępne "od ręki" oraz krokusy jesienne i/lub zimowity - termin realizacji utworzy się z datą po 19.08.2024 r.; w przypadku zamówień zawierających produkty dostępne "od ręki" oraz piwonie - termin realizacji utworzy się z datą po 23.09.2024 r.). Zabieg taki stosujemy, aby nie musieli Państwo płacić za dwie wysyłki.
Jeśli jednak zależy Państwu na tym, aby inne, zamówione razem z roślinami produkty z naszej oferty zostały wysłane od razu, bardzo prosimy o złożenie na nie oddzielnego zamówienia, a w przypadku, gdy zdążyli już Państwo złożyć zamówienie, ale chcą, by dostępny towar został wysłany od razu – prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Ważne! W każdym sezonie sprzedaży roślin może zdarzyć się, że wybiórcze odmiany z oferty z powodów niezależnych od naszej firmy nie dotrą do naszego magazynu. Sytuacja taka jest rzadkością i spowodowana jest zazwyczaj zepsuciem/przemarznięciem materiału roślinnego jeszcze u producentów i dostawców. Jeśli zaistniała sytuacja będzie dotyczyła Państwa zamówienia - skontaktujemy się przed jego realizacją i poinformujemy o tym fakcie oraz zaproponujemy rozwiązanie takiego problemu tak, aby finalnie byli Państwo zadowoleni z zakupów w naszym sklepie.
Zespół Sklepu krokusy.pl